• επιλογή του κατάλληλου designer  
    Πολλές φορές, αυτό που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι επιθυμούν και αυτό που πραγματικά χρειάζονται ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους, είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.

Κύρια μέριμνα ενός designer, δεν είναι να δημιουργήσει ψεύτικες aνάγκες, αλλά εκτός από την καλαισθησία, να δημιουργήσει σωστή εργονομία και λειτουργικότητα, που προκύπτουν από έναν συνεχή διάλογο με τους πελάτες. Ο σχεδιασμός ενός χώρου δεν είναι μόνο η επιλογή του ύφους, υλικών και φανταχτερών τελειωμάτων, αλλά εξίσου σημαντικό είναι το πώς οι χώροι αυτοί λειτουργούν, δρουν και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

Ο interior designer καλείται να << αποκωδικοποιήσει >> τον πελάτη του, να τον προσεγγίσει, να τον << αφουγκραστεί >>, να μάθει πώς του αρέσει να ζει, να τον ψυχολογήσει. Τότε μόνο μπορεί να αποδώσει στο χαρτί αρχικά και στην εφαρμογή τελικά, αυτό που ο πελάτης του πραγματικά επιθυμεί, εφόσον αυτός είναι που θα ζήσει στο χώρο.

Η σχέση μεταξύ interior designer και πελάτη δε σταματά μέχρι τελευταία στιγμή. Aυτή η άρρηκτα δεμένη σχέση εξασφαλίζει κάθε φορά και το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 
       
       
    • χρονοδιάγραμμα  
    Όσο πιο πιστοί είμαστε στο χρονικό όριο που έχουμε θέσει , τόσο πιο αποτελεσματικοί παραμένουμε στην ολοκλήρωση του σχεδιασμού μας και στην εκπλήρωση του στόχου μας, με το δυνατόν λιγότερες απώλειες σε χρόνο και χρήμα. Έμπιστοι συνεργάτες και συνεργεία, μας εξασφαλίζουν το παραπάνω αποτέλεσμα.
 
       
       
    • οικονομικός προϋπολογισμός  
    Μου αρέσει πολύ η ιδέα: καλό design για πολλούς και όχι για λίγους. Το να παράγεις καλό design δεν σημαίνει απαραίτητα και απαγορευτικό κόστος. Για μένα το γούστο δεν έχει να κάνει με τα χρήματα, το ακριβό δεν είναι απαραίτητα και το αισθητικά καλό . Οργανώνοντας τον προϋπολογισμό για το έργο από την αρχή , αποφεύγονται οι παρεκκλίσεις της τελευταίας στιγμής .