|
|
Πολλές φορές, αυτό που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι
επιθυμούν
και αυτό που πραγματικά
χρειάζονται
ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους, είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.
Κύρια μέριμνα ενός designer, δεν είναι να δημιουργήσει ψεύτικες aνάγκες, αλλά εκτός από την καλαισθησία, να δημιουργήσει σωστή εργονομία και λειτουργικότητα, που προκύπτουν από έναν συνεχή διάλογο με τους πελάτες. Ο σχεδιασμός ενός χώρου δεν είναι μόνο η επιλογή του ύφους, υλικών και φανταχτερών τελειωμάτων, αλλά εξίσου σημαντικό είναι το πώς οι χώροι αυτοί λειτουργούν, δρουν και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
Ο interior designer καλείται να << αποκωδικοποιήσει >> τον πελάτη του, να τον προσεγγίσει, να τον << αφουγκραστεί >>, να μάθει πώς του αρέσει να ζει, να τον ψυχολογήσει. Τότε μόνο μπορεί να αποδώσει στο χαρτί αρχικά και στην εφαρμογή τελικά, αυτό που ο πελάτης του πραγματικά επιθυμεί, εφόσον αυτός είναι που θα ζήσει στο χώρο.
Η σχέση μεταξύ interior designer και πελάτη δε σταματά μέχρι τελευταία στιγμή.
Aυτή η άρρηκτα δεμένη σχέση εξασφαλίζει κάθε φορά και το επιθυμητό αποτέλεσμα.
|
|